Tips voor het schrijven van goede reviews
Goede reviews zijn er in alle vormen en maten. Als je niet weet waar je moet beginnen, zijn hier enkele tips waarmee je aan de slag kunt:
1 Wees informatief en inzichtelijk
Jouw review moet relevant en specifiek zijn en beschrijven wat andere klanten kunnen ervaren. Beschrijf waarom je wel of niet goed vond. Geef aan wat Autoschade Herstel Groep speciaal maakt.
2 Wees oprecht
Mensen lezen reviews om meer informatie te krijgen over echte ervaringen van echte mensen, dus wees oprecht. Beperk je reviews tot jouw eigen, directe ervaring met Autoschade Herstel Groep. Probeer je ervaring zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven, inclusief positieve en negatieve aspecten.
3 Toon respect
We verwachten niet dat elke interactie met Autoschade Herstel Groep perfect is. Soms zal je negatieve feedback willen delen. Mocht je gefrustreerd zijn, probeer jouw kritiek dan opbouwend te laten zijn. Autoschade Herstel Groep kan dan de feedback gebruiken om te verbeteren.
4 Schrijf een stijlvolle review
Mensen besteden meer aandacht aan wat je zegt wanneer je aandacht aan jouw review besteedt. Houd het leesbaar. Vermijd het gebruik van veel hoofdletters en interpunctietekens. Correct taalgebruik, controleer je spelling en gebruik geen scheldwoorden. Kies de juiste lengte: andere mensen zijn niet per se op zoek naar formele verslagen; ze willen graag weten wat er opmerkelijk is aan de instelling.