Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Platinaweg 7, 2544EZ 's-Gravenhage
Website

Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Autoschade Herstel WIBU-Den Haag. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.

Selecteer een vragenlijst

01 Evaluatie schadeherstel

Voor u de vragenlijst invult, zouden we u willen vragen om onderstaand formulier in te vullen. De gegevens dienen ter controle, zodat we er zeker van kunnen zijn dat uw reactie oprecht is. Tevreden.nl ontleent zich geen rechten aan uw gegevens. Voor meer informatie zie onze Privacy & Disclaimer beleid hier.

Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en nooit zonder toestemming met anderen gedeeld.

2763 Beoordelingen

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag heeft 2763 beoordelingen met een gemiddelde score van 8.9 uit 10

Laatste Reviews

8.9
9

16/06/2026 22:50

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Heel fijn geholpen.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

16/06/2026 18:28

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Heel netjes geholpen kreeg ook een werkhuis te leen .binnen de afgesprokentiikd kreeg ik de bus weer terug . Super netjes gedaan ik zie er niks meer van Met vriendelijke groet Patrick kok

  • 01 Evaluatie schadeherstel
8

16/06/2026 10:12

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

prima, er wsa iets niet goed hersteld., Zonder problemen opnieuw hersteld. Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel

  • 01 Evaluatie schadeherstel
7

16/06/2026 09:48

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Vriendelijk personeel , duidelijke uitleg van te voren. Goed resultaat. Maar de huurauto vind ik erg duur. Bij mijn onderhoudsgarage betaal ik de helft.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

15/06/2026 11:22

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Lange wachttijd, communicatie verliep niet altijd goed door ziekte personeel maar werd uitgelegd en excuses gemaakt. Heb gebruik kunnen maken van leen auto dus was prima. Vriendelijk personeel

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

14/06/2026 12:54

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Schade goed hersteld en goede service aan het voertuig verleend.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
8

14/06/2026 09:29

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Goede ervaring. Niet op afgesproken tijd klaar.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

14/06/2026 07:28

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

The service and quality of the repairs were excellent.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

10/06/2026 12:39

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Aardige mensen

  • 01 Evaluatie schadeherstel
9

10/06/2026 10:33

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Heel goed

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

10/06/2026 08:56

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Bereid en klantvriendelijk.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

09/06/2026 18:28

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Vlotte afhandeling, beleefd, schade volledig verholpen.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
8

09/06/2026 17:15

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Prima ingelicht door personeel

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

09/06/2026 15:28

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

goed

  • 01 Evaluatie schadeherstel
9

09/06/2026 14:03

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Ik ben zeer tevreden over de service bij Autoschade Herstel WIBU- Den Haag. Hoewel ik de Nederlandse taal niet zo goed spreek,waren de medewerkers altijd vriendelijk en behulpzaam.Ze hebben mij goed geholpen en alles duidelijk uitgelegd.Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
8

09/06/2026 11:31

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Na contact kon ik vrij snel langskomen voor een schadeopname. Dat verliep snel en erg vriendelijk. Daarna duurde het twee maanden voordat de schade hersteld werd, wat wellicht niet ongebruikelijk is. Verder prima afgehandeld.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
9

09/06/2026 10:28

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

De schade is keurig hersteld

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

09/06/2026 10:09

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Bedrijf die klantvriendelijkheid hoog heeft zitten en daarnaast is er sprake van een heldere en duidelijke communicatie

  • 01 Evaluatie schadeherstel
1

16/05/2026 09:24

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Ik ben niet tevreden over Wibu Garage. Ik weet niet of het kwam omdat ik alleen ging, of omdat het mijn eerste keer was dat ik een schadeaangifte deed en ik hier nog geen ervaring mee had, maar ik kwam erg boze en wantrouwige mensen tegen. Zelfs toen ze mij vragen stelden, voelde het alsof ze mij behandelden alsof ík degene was die de schade had veroorzaakt, of zelfs alsof ík de dief was. Uiteindelijk zeiden ze zelfs: “Misschien ben jij vergeten de deur op slot te doen.” Mijn advies aan mensen die voor de eerste keer een schadeaangifte doen, is om iemand mee te nemen die hier ervaring mee heeft. Anders kun je, terwijl je niets verkeerd hebt gedaan, toch het gevoel krijgen dat jij de schuldige bent. Ik had deze garage juist gekozen uit de garage-lijst van mijn verzekeraar, ohra.nl⁠�, omdat deze dicht bij mijn huis lag. Juist daarom viel deze ervaring mij extra tegen. Achteraf denk ik dat ik beter meteen ter plekke van garage had kunnen veranderen; dat was waarschijnlijk beter geweest. Verwacht geen vriendelijke benadering. Vooral voor mensen die voor het eerst een schadeaangifte doen, raad ik deze plek niet aan.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
7

10/04/2026 08:01

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Lange wachtlijst

  • 01 Evaluatie schadeherstel
10

10/04/2026 07:22

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Zeer tevreden

  • 01 Evaluatie schadeherstel
9

03/04/2026 21:12

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Schade is zeer netjes hersteld.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
9

03/04/2026 18:33

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Heel positief

  • 01 Evaluatie schadeherstel
9

03/04/2026 18:32

Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Goed vriendelijk personeel

  • 01 Evaluatie schadeherstel

Scores Autoschade Herstel WIBU-Den Haag

Locatiescore afgelopen 12 maanden